dimecres, de març 21, 2007

...la tornada!

Si! és cert, ja torno a ser per Manresa.
Una mica abans i per sorpresa he aparescut per caseta.
Avui fa poc més d' un any que marxava... i ja he tornat.
Suposo que aquest mes serà el mes del no ho sé... i suposo que l'aterratge a la ciutat serà en certa manera forçós. Ja es veurà.
Gràcies a tots aquells que heu anat seguint els meus passos a través d'aquesta web. M'heu fet molt feliç.
Espero poc a poc anar-me retrobant amb vosaltres, adaptar-me a la vida de casa i passar-m'ho molt bé editant el material,


abraçades,
uri
pd. conservaré aquest espai online per continuar reflexionant i penjant-hi fotos del viatge,
i anunciar-hi les exposicions o projeccions del material, una vegada estigui editat....
espero que de tant en tant encara hi aneu fent una ullada,

gràcies, de veritat!

1 comentari:

Anònim ha dit...

URI!!
M'ENCANTA QUE TORNIS A SER A CASA!!!
A VEURE SI TORNO JO AVIAT A FER UNA VISITA!!!
QUE DISFRUTIS MOLT DE MANRESA I DE LA GENT!
UN PETONÀS!
XÈNIA